תפריט יצירת קשר טלפון

5 טריקים קלים לבחירת כותרת

תמונה ראשית
כל הדרכים מובילות לרומא אבל צריך לבחור את הדרך הטובה ביותר. בדרכים כמו בכותרות, אפשר לבחור בכותרת הקצרה ביותר או אפשר לבחור בכותרת הטובה ביותר, אבל איך ידועים איזו כותרת לבחור ואיזו נוסחה הכי מצליחה? הנה כמה רעיונות יעזרו לכם לבחור כותרת לפוסטים שלכם.

השאירו אותה פשוטה

אין טעם ללכת סחור סחור או לגרום לגולשים לחשוב שבפוסט שלכם הולך להיות משהו אחר, כי אם תעשו כך או שלא תמשכו אותם מספיק, או שתכניסו אנשים לא רלוונטיים או שתאכזבו את אלו שנכנסים והם יצאו מהר. בחרו כותרות פשוטות שעושות את העבודה. כאלו שבאמת אומרות לגולש מה הוא הולך לקרוא במאמר.

ספרו מה טוב בפוסט שלכם

כמובן שלהשאיר את הכותרת פשוטה זה טוב, אבל לפעמים אתם צריכים לתמרץ את הגולשים להיכנס. אפשר לעשות זאת מבלי לעבוד עליהם או לתחמן אותו, פשטו תחשבו מה טוב יותר בפוסט שלכם מאשר סתם פוסט באותו נושא. יכול להיות שאתם נותנים טיפים, אבל אתם נותנים אולי טיפים קצרים? זה יתרון. ציינו זאת בכותרת.

גרמו להם לחשוב שהם חיכו לפוסט שלכם

כשמשתפים ברשתות החברתיות אפשר לתת כותרות קצת יותר ארוכות ומפתות לפוסט שלכם. אני לא מדבר על קליקבייט אלא על מילים שיגרמו לגולש שהוא חיה לפוסט הזה בדיוק וזה יעניין אותו. איך עושים זאת? תנסו להיכנס לראש שלו בכל סוג של כותרת. כותרת כמו "טיפים ל..." יכולה להפוך ל"5 הטיפים המובילים ל...". בצורה כזאת אתם נותנים לו לחשוב שלא מדובר על סתם טיפים אלא אשכרה ישבתם וריכזתם עבורו את הטיפים המובילים!

השתמשו ב-'איך'...

הדבר הבסיסי ביותר שאנשים מחפשים כשיש להם שאלה זה "איך...". כשאנשים רואים כותרת של "איך..." הם יודעים שהפוסט לא ישקר להם. הוא באמת יגיד להם 'איך...' אחרי המילה הזאת פשוט תבחרו את הביטוי המתאים ביותר עבורכם ועבור הפוסט. אגב, שירות נהדר שיכול לעזור לכם הוא פרסום באתר 'howbox' המספק מגוון מאמרים שמתחילים במילה 'איך' ואף מאפשר לכם לקבל גישות ולהוסיף מאמרים בעצמכם.

תנו להם להבין שהפוסט יעיל

תחשבו על זה ככה. אם אתם קוראים את הכותרת והיא אומרת לכם משהו שכולם יודעים, אין סיבה שתיכנסו לפוסט. אבל אם אתם יודעים שהמאמר יכיל משהו שחסר לכם או משהו שאתם רוצים לדעת אתם דווקא כן תיכנסו אליו. איך זה בטא לידי ביטוי? כשאתם נותנים כותרת עם ביטוי יבש, שם של המוצר עליו אתם מדברים למשל, זה לא כל כך טוב. אבל כותרת כמו מה היתרונות, החסרונות או מה למה לבחור במוצר שלכם תמשוך את הגולש לקבל פרטים נוספים.
השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים