חשבתם פעם אם דפי הנחיתה שלכם בנויים בצורה נכונה? אם אתם רואים הרבה פניות ואתם שבעי רצון אז אולי הם כן, אבל לפעמים יש הנחיות שיכולות דווקא למנף אתכם עוד יותר. אם תנסו לבצע פרסום ממומן בגוגל תגלו שגוגל יחליט עבורכם אם דף הנחיתה שלכם איכותי או לא על סמך פרמטרים שהוא קבע לעצמו. כמובן שהוא לא רואה את דפי הנחיתה בעצמו אלא מסתכל בצורה יבשה, אבל לא יזיק ללמוד מההצעות של גוגל כמה דברים, במיוחד בשל העובדה שבגין חווית גלישה לא נוחה בדף הנחיתה גוגל עלול לא לאשר כלל את דף הנחיתה שלכם או להציג אותו מעט מהכמות הרצויה. אז הנה כמה טיפים והנחיות לבניית דפי נחיתה, על פי גוגל.
הנחיות לבניית דף הנחיתה - וטיפים
איכות התוכן
אתם רוצים שהגולשים שמגיעים לדף באמצעות מילות מפתח ימצאו בדיוק מה שהם רצו, לא בערך. ככל שתהיו יותר מדויקים ותצמצמו את הנושא כך הסיכוי שתמירו את הכניסות לאתר לפניות יגבר. יכול להיות שכתוצאה מכך תגיעו לפחות אנשים, אך לפחות תגיעו לאנשים המתאימים ביותר. חשוב לדעת לא לצמצם יותר מדי, אם אתם עוסקים במכוניות יד 2, אתם לא רוצים לצמצם את דף הנחיתה למכוניות יד שניה ואז להציע רק דגם אחד, אלא אם הביטוי של אותו דגם הוא הביטוי אותו אתם מקדמים. בנוסף לכך, חשוב שתנו מידע מקיף ויעיל בדף הנחיתה. כל מיני מילים שמסביב כדי לפתות את הלקוח לא יעזרו, אתם צריכים להיות אינפורמטיביים ולענות על שאלות שעלולות לצוץ בראשו של הלקוח שנכנס לדף הנחיתה.
אל תבקשו למלא פרטים מוקדם מדי
הדבר הכי מעצבן בעולם זה שמישהו מנסה לדחוף לך משהו לפרצוף. דמיינו שאתה עובר בחנות מוצרי חשמל ומישהו שם לך את טוסטר ביד ואומר לך 'תקנה את זה'. זה יהיה מאוד מוזר, לכן אנשים פונים אליך בדרך כלל במילים של 'רוצה לשמוע על המוצר שלנו?' או לפחות נותנים לך מידע רלוונטי לפני שאתה מחליט לבצע רכישה. לשם כך, בדף הנחיתה שלכם חשוב שתפרסמו את המידע לפני הקריאה לפעולה.
עצבו וסדרו, דף הנחיתה צריך להיות בולט
עניינתם את הגולש והוא רוצה להשאיר פרטים, אבל איך הוא ימצא את דף הנחיתה שלכם עכשיו? אולי למטה? אולי למעלה? אולי בצד? יש איזה שהוא כפתור מסתתר? מנעו את הבושה הזאת ושימו את זה במקום בולט אחרת הגולש יעזוב ויחפש מישהו אחר. באופן כללי, כל דבר בדף הנחיתה אמור להיות ברור ומובדל. הגולשים צריכים להתמצא בדף הנחיתה ולכן עשו אותו פשוט אך יעיל.
הקפידו על מהירות טעינה
אנימציות זה דבר יפה, אבל אם הן פוגעות בחווית הגלישה אז עדיף להימנע מהם או לפחות לצמצם אותם כמה שיותר. אתרים שנטענים לאט כתוצאה מאנימציות יכולים להיות מייאשים. בנוסף לכך, שפרו את מהירות טעינת האתר שלכם מבחינת הקוד ומבחינת השרת שעליו אתם נמצאים כדי לספק חווית גלישה טובה ונוחה יותר בדף הנחיתה.
דאגו שדף הנחיתה יהיה רספונסיבי
כמו כל דבר היום, הוא צריך להיות רספונסיבי. זאת אומרת שיהיה אפשר להגיע למודעה הזו מהמחשב ולראות אותה בצורה יפה וגם מהטלפון ומהטאבלט והיא עדיין תיראה יפה, ברורה ונוחה לשימוש. רוצים לשפר יחס המרה? הנה מאמר לשיפור יחס המרה. מעוניינים שחברה מקצועית תבנה עבורכם דף נחיתה בזול? פנו ל-gopage